Produktbild
Richard (Hrsg.) Davis

Twitter and Elections Around the World

Campaigning in 140 Characters or Less

Buch

CHF 189.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Holtz-Bacha, Christina (Hrsg.) / Just, Marion R. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-138-94934-8
  • EAN: 9781138949348
  • Produktnummer: 23393403
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 246 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 476 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 476

Über den Autor


Richard Davis is Professor of Political Science and Director of the Office of Civic Engagement at Brigham Young University, USA. His research concentrates on political communication, new media, and judicial communication. Christina Holtz-Bacha is Professor of Communications at the University of Erlangen-Nürnberg, Germany. Her research and instruction focus on political communication and strategic communication as well as German and European media policy. Marion Just is the William R. Kenan, Jr. Professor of Political Science at Wellesley College, USA,and an associate of the Shorenstein Center on Media, Politics and Public Policy at Harvard's Kennedy School of Government. Professor Just's current research projects concern political campaigns, psychological aspects of voting, patterns of news, politics on the internet, and media coverage of women leaders.

25 weitere Werke von Richard (Hrsg.) Davis:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.