Produktbild
Bernd (Hrsg.) Blöbaum

Trust and Communication

Findings and Implications of Trust Research

Buch

Trust is a fundamental concept in modern society. This book provides current findings of trust research from various disciplines: communication studies, information systems, educational and organizational psychology, sports psychology and economics. The volume analyses how trust relationships have changed and are still changing under the influence of digitalization. In addition to presenting the current state of research, the implications for trust relationships in the digital world are examined. The book brings together empirical findings with the implications for media, business, sports and science. It is of value to interdisciplinary resea… Mehr

CHF 192.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-030-72947-9
  • EAN: 9783030729479
  • Produktnummer: 39230988
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2022
  • Seitenangabe: 304 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.6 cm 464 g
  • Auflage: 1st ed. 2021
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 464

Über den Autor


Bernd Blöbaum is professor of Communication Studies at the Communication Department at the University of Münster (Germany) and speaker of the Research Training Group Trust and Communication in a Digitized World funded by the German Research Foundation (DFG).

7 weitere Werke von Bernd (Hrsg.) Blöbaum:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.