Produktbild
Pauline (Hrsg.) Jones

Transition and Continuity in School Literacy Development

Ebook (PDF Format)

This book addresses a significant gap in the research literature on transitions across the school years: the continuities and discontinuities in school literacy education and their implications for practice. Across different curriculum domains, and using social semiotic, ethnographic, and conversation-analytic approaches, the contributors investigate key transition points for individual students' literacy development, elements of literacy knowledge that are at stake at each of these points, and variability in students' experiences. Grounding its discussion in classroom voices, experiences and texts, this book reveals literacy-specific curricu… Mehr

CHF 134.15

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Matruglio, Erika (Hrsg.) / Edwards-Groves, Christine (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-350-14885-7
  • EAN: 9781350148857
  • Produktnummer: 37850427
  • Verlag: Bloomsbury UK
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 356 S.
  • Plattform: PDF
  • Abbildungen: 71 bw illus

Über den Autor


Pauline Jones is Associate Professor of Language in Education at the University of Wollongong, Australia. Erika Matruglio is Senior Lecturer in TESOL and Secondary Literacy at the University of Wollongong, Australia. Christine Edwards-Groves is Professor of Literacy and Professional Practice at the Australian Catholic University, Australia.

7 weitere Werke von Pauline (Hrsg.) Jones:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.