Produktbild
Park (Hrsg.) Thaichon

Transforming Relationship Marketing

Strategies and Business Models in the Digital Age

Buch

Relationship marketing builds and maintains long term relationships with customers through value creation and delivery. This book examines the key principles of relationship marketing and online relationship marketing.

CHF 86.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Ratten, Vanessa (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-367-54818-6
  • EAN: 9780367548186
  • Produktnummer: 38491571
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2022
  • Seitenangabe: 174 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 320 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 320

Über den Autor


Park Thaichon is the Cluster Leader of the Relationship Marketing for Impact Research Cluster and the Program Director of the Master of Marketing at Griffith University, Australia. Park's main research interests include relationship marketing, big data, privacy, dark marketing and consumer behaviour.Vanessa Ratten is Associate Professor at the La Trobe University, Australia. She is the Programme Coordinator of the Entrepreneurship and Innovation degrees at La Trobe Business School. Vanessa's main research interests are technology innovation, sport entrepreneurship and digital innovation.

8 weitere Werke von Park (Hrsg.) Thaichon:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.