Transformations of Retailing in Europe after 1945
After World War II, structures, practices and the culture of retailing in West European countries went through a period of rapid change. This title presents a series of case-studies looking at transformations of retailing in several European countries, offers insights into the structural preconditions of emerging mass consumer societies and more.
CHF 189.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Jessen, Ralph (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-4094-2444-4
- EAN: 9781409424444
- Produktnummer: 23405048
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2012
- Seitenangabe: 256 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 590 g
- Auflage: New ed
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 590
Über den Autor
Ralph Jessen is Professor of Modern History and Lydia Langer was formerly a Research Fellow, both at the University of Cologne, Germany.
4 weitere Werke von Lydia Langer:
Bewertungen
Anmelden