Produktbild
Felix Brunner

Toward Cross-Channel Management

A Comprehensive Guide for Retail Firms

Buch

New digital devices enable consumers to ubiquitously access the Internet and inspire them to switch between online and offline channels when shopping - a phenomenon extant research on consumer behavior terms cross-channel shopping. This considerable change in consumer behavior offers great potential for retailers worldwide to strengthen their competitiveness. Today, retail incumbents aspire to integrate their channels to offer compelling switching opportunities among all online and offline channels - an approach we coin cross-channel management. However, addressing cross-channel shoppers may entail a rise in business model complexity which ca… Mehr

CHF 21.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Rudolph, Thomas
  • ISBN: 978-3-11-055389-5
  • EAN: 9783110553895
  • Produktnummer: 22873049
  • Verlag: De Gruyter Oldenbourg
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 84 S.
  • Masse: H24.1 cm x B17.2 cm x D1.0 cm 162 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 162

Über den Autor


Dr. Felix Brunner (Migros Genossenschaftsbund, Zurich); Prof. Dr. Thomas Rudolph (University of St. Gallen)

3 weitere Werke von Felix Brunner:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.