C. Michael Hall
Tourism and Social Marketing
BuchCHF 180.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-415-57665-9
- EAN: 9780415576659
- Produktnummer: 23102590
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 312 S.
- Masse: H24.6 cm x B17.4 cm 740 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 740
Über den Autor
C. Michael Hall is a Professor of Marketing at the University of Canterbury, New Zealand. He has longstanding teaching, publication and research interests in tourism, regional development and social/green marketing with particular emphasis on issues of place branding and marketing as well as conservation and environmental change, event management and marketing, and the use of tourism as an economic development and conservation mechanism. He is the author and editor of over 40 books as well as over 250 journal articles and book chapters and has been active in a number of international research and business associations.
100 weitere Werke von C. Michael Hall:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.