Produktbild
Peter (Hrsg.) Robinson

Tourism: The Key Concepts

The Key Concepts

Buch

This text offers a comprehensive collection of the most frequently used and studied concepts in the subject of tourism. Within the text key terms, concepts, typologies and frameworks are examined in the context of the broader social sciences, blending together theory and practice to explore the scope of the subject.

CHF 130.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-415-67792-9
  • EAN: 9780415677929
  • Produktnummer: 23194273
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 336 S.
  • Masse: H21.6 cm x B13.8 cm 840 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 840

Über den Autor


Peter Robinson is Principal Lecturer and Head of Leisure at the University of Wolverhampton. He has previously worked in senior management positions in the tourism industry, and has published internationally on the subjects of tourism and events management.

62 weitere Werke von Peter (Hrsg.) Robinson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.