Produktbild
Nigel Morgan

Tourism Promotion and Power

Creating Images, Creating Identities

Buch

Tourism is an enormously important industry, but the nature of the tourism product is elusive and the task of marketing and promoting tourism is difficult. Informed by modern marketing theory this book offers a unique approach by taking a comprehensive, synthesised and integrated sociological and cultural approach to tourism marketing.

CHF 165.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Pritchard, Annette
  • ISBN: 978-0-471-98341-5
  • EAN: 9780471983415
  • Produktnummer: 23109827
  • Verlag: John Wiley & Sons Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1998
  • Seitenangabe: 272 S.
  • Masse: H25.1 cm x B19.7 cm x D2.0 cm 658 g
  • Gewicht: 658
  • Sonstiges: Undergraduate

21 weitere Werke von Nigel Morgan:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.