Produktbild
Stephen Witt

Tourism Marketing Mgmt Handbook Stud Edn

Buch

This work provides a practical reference source to crucial issues in tourism marketing and management. It aims to guide tourism students with the depth of coverage of various management decision areas; the applied analysis and discussion which includes pertinent examples; the lengthy chapter bibliographies for those requiring more in-depth knowledge; and the international approach used in the preparation of the chapters. 47 chapters, from internationally renowned authorities, cover tourism marketing and management concepts, techniques and applications.

CHF 112.20

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Moutinho, Luiz
  • ISBN: 978-0-13-439530-2
  • EAN: 9780134395302
  • Produktnummer: 23139305
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1995
  • Seitenangabe: 568 S.
  • Masse: 1'590 g
  • Gewicht: 1590

20 weitere Werke von Stephen Witt:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.