Stephen Witt
Tourism Marketing Mgmt Handbook Stud Edn
Buch
This work provides a practical reference source to crucial issues in tourism marketing and management. It aims to guide tourism students with the depth of coverage of various management decision areas; the applied analysis and discussion which includes pertinent examples; the lengthy chapter bibliographies for those requiring more in-depth knowledge; and the international approach used in the preparation of the chapters. 47 chapters, from internationally renowned authorities, cover tourism marketing and management concepts, techniques and applications.
CHF 112.20
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Moutinho, Luiz
- ISBN: 978-0-13-439530-2
- EAN: 9780134395302
- Produktnummer: 23139305
- Verlag: Pearson Academic
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1995
- Seitenangabe: 568 S.
- Masse: 1'590 g
- Gewicht: 1590
20 weitere Werke von Stephen Witt:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.