Produktbild
Briankle G. (Hrsg.) Chang

Thinking Media and Beyond

Perspectives from German Media Theory

Buch

CHF 59.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Sprenger, Florian (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-367-89186-2
  • EAN: 9780367891862
  • Produktnummer: 33215986
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 180 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.

Über den Autor


Briankle G. Chang teaches Cultural Studies and Media Theory and Philosophy at the University of Massachusetts, USA. He is the author of Deconstructing Communication: Subject, Representation, and Economies of Exchange (1996) and co-editor of Philosophy of Communication (2012). Florian Sprenger is Professor for Media and Cultural Studies at Goethe University, Germany. He is author of Politics of Microdecisions: Edward Snowden, Net Neutrality and the Architecture of the Internet (2015). His research covers topics such as the history of artificial environments and the media of immediacy.

4 weitere Werke von Briankle G. (Hrsg.) Chang:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.