Produktbild
Philippe (Hrsg.) Eynaud

Theory of Social Enterprise and Pluralism

Social Movements, Solidarity Economy, and Global South

Buch

CHF 59.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Laville, Jean-Louis (Hrsg.) / dos Santos, Luciane (Hrsg.) / Banerjee, Swati (Hrsg.) / Avelino, Flor (Hrsg.) / Hulgård, Lars (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-367-75833-2
  • EAN: 9780367758332
  • Produktnummer: 35048919
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 262 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.

Über den Autor


Philippe Eynaud is full professor at Sorbonne Business School, University Paris 1 Panthéon Sorbonne, and a researcher in Gregor.Jean-Louis Laville is professor at the Conservatoire national des arts et métiers (Cnam, Paris) and director of the research programme: Plural democracy and economy at Collège d'études mondiales-FMSH, Paris.Luciane Lucas dos Santos is senior researcher at the Centre for Social Studies, University of Coimbra, integrating and co-coordinating the Research Group on Democracy, Citizenship and Law (DECIDe).Swati Banerjee is professor and chairperson at the Centre for Livelihoods and Social Innovation, School of Social Work, Tata Institute of Social Sciences (TISS), Mumbai, and coordinator, Right Livelihood College, RLC-TISS, one of the nine RLC campuses across the globe.Flor Avelino is assistant professor and senior researcher in the politics of sustainability transitions and social innovation at the Dutch Research Institute for Transitions (DRIFT, Erasmus University of Rotterdam,?www.drift.eur.nl/). Lars Hulgård is full professor of social entrepreneurship, Roskilde University, and permanent visiting professor at Tata Institute of Social Sciences, Mumbai.

6 weitere Werke von Philippe (Hrsg.) Eynaud:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.