Produktbild
Timothy D. Taylor

The sounds of capitalism

Advertising, Music, and the Conquest of Culture

Buch

From the early days of radio through the rise of television after World War II to the present, music has been used more and more to sell goods and establish brand identities. This book tells the history of music used in advertising in the United States and is an original contribution to this little-studied part of our cultural history.

CHF 43.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-226-15162-5
  • EAN: 9780226151625
  • Produktnummer: 23207483
  • Verlag: The University of Chicago Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 368 S.
  • Masse: H15.5 cm x B22.9 cm x D2.1 cm 554 g
  • Gewicht: 554
  • Sonstiges: General (US: Trade)

7 weitere Werke von Timothy D. Taylor:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.