Produktbild
James L. Heskett

The Value Profit Chain

Treat Employees Like Customers and Customers Like

Ebook (EPUB Format)

James Heskett, Earl Sasser, and Leonard Schlesinger reveal powerful new evidence that paying close attention to the employee-customer relationship will enable any organization to be a low-cost provider and achieve superior results -- proving that you can have it all, a goal thought inadvisable just a few short years ago. At the heart of this bold assertion is the authors' indisputable conclusion supported by thirty-one years of groundbreaking research: today's employee satisfaction, loyalty, and commitment strongly influences tomorrow's customer satisfaction, loyalty, and commitment and ultimately the organization's profit and growth -- a qua… Mehr

CHF 15.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Sasser, W. Earl / Schlesinger, Leonard A.
  • ISBN: 978-1-4391-3612-6
  • EAN: 9781439136126
  • Produktnummer: 14353550
  • Verlag: Simon + Schuster Inc.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 400 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 6'062 KB
  • Abbildungen: 15 half-page line drawings; index

Über den Autor


James L. Heskett, W. Earl Sasser, Jr., and Leonard A. Schlesinger

7 weitere Werke von James L. Heskett:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.