Produktbild
Coyne, Richard (Professor, Head of the School of Arts, Culture and Environment, The University of Edinburgh, University of Edinburgh)

The Tuning of Place

Sociable Spaces and Pervasive Digital Media

Buch

How pervasive digital devices--smartphones, iPods, GPS navigation systems, and their networks--help us formulate a sense of place and refine social relationships.

CHF 14.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-262-01391-8
  • EAN: 9780262013918
  • Produktnummer: 5496458
  • Verlag: MIT Press Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 360 S.
  • Masse: H23.0 cm x B16.0 cm x D2.2 cm 628 g
  • Gewicht: 628
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

Über den Autor


Richard Coyne is Professor and Chair of Architectural Computing, University of Edinburgh. He is the author of Designing Information Technology in the Postmodern Age: From Method to Metaphor (1995), Technoromanticism: Digital Narrative, Holism, and the Romance of the Real (2001), and Cornucopia Limited: Design and Dissent on the Internet (2005), all published by the MIT Press.

1 weiteres Werk von Coyne, Richard (Professor, Head of the School of Arts, Culture and Environment, The University of Edinburgh, University of Edinburgh):


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.