Produktbild
Robert Abelman

The Televiewing Audience

The Art and Science of Watching TV

Buch

An understanding of how we learn to watch television and why we watch television is integral in any examination of television history, industry or regulation. This text is specifically designed to complement existing texts from a wide variety of related fields of study.

CHF 85.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Atkin, David
  • ISBN: 978-1-57273-487-6
  • EAN: 9781572734876
  • Produktnummer: 23420700
  • Verlag: Hampton Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 240 S.
  • Masse: H23.0 cm
  • Abbildungen: indexes
  • Sonstiges: Undergraduate

10 weitere Werke von Robert Abelman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.