Produktbild
Thomas T. Nagle

The Strategy and Tactics of Pricing

A Guide to Growing More Profitably

Buch

CHF 95.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Müller, Georg
  • ISBN: 978-1-138-73751-8
  • EAN: 9781138737518
  • Produktnummer: 23227209
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 352 S.
  • Masse: H25.5 cm x B17.9 cm x D2.2 cm 672 g
  • Auflage: 6. A.
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 672

Über den Autor


Thomas T. Nagle, Ph.D.,is a Senior Advisor in the Pricing and Profitability Management practice at Deloitte Consulting, USA. For over 30 years, he has developed many of the most popular analytical tools and conceptual frameworks for strategic pricing and profit improvement. Georg Müller, Ph.D., is a Managing Director in the Pricing and Profitability Management practice at Deloitte Consulting, USA. He focuses on driving top-line margin improvement through strategic pricing for companies representing multiple sectors. He also leads executive development on strategic pricing at the University of Chicago Booth School of Business, USA.

6 weitere Werke von Thomas T. Nagle:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.