The Social Unconscious in Persons, Groups and Societies
Mainly Theory
Deals with the theory of the social unconscious. This title focuses on topics such as location, sociality, the social brain, identity, ideology, the foundation matrix, social psychological retreats, false collective self-objects, the collective unconscious and its archetypes and social dreaming.
CHF 66.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Weinberg, Haim (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-85575-768-4
- EAN: 9781855757684
- Produktnummer: 17736162
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2011
- Seitenangabe: 400 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D3.0 cm 635 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 635
Über den Autor
Earl Hopper
12 weitere Werke von Earl (Hrsg.) Hopper:
Bewertungen
Anmelden