Produktbild
Jasmin Armbruster

The Social Selling in the B2B Service Industry. Opportunities and Risks

Buch

Seminar paper from the year 2021 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,3, University of Applied Sciences Münster (Wirtschaft), course: Business-to-Business Marketing & Service Marketing, language: English, abstract: This paper deals with the question, what impact millenials' generational characteristics do have on the effectiveness of a Social Selling approach of a service company selling to B2B prospects. Research shows a convergence of business-to-consumer (B2C) and business-to-business (B2B) purchasing behaviour. Likewise, managers and employees search for information, check reviews and te… Mehr

CHF 22.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-346-47665-4
  • EAN: 9783346476654
  • Produktnummer: 37709868
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 24 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D0.2 cm 51 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 51

9 weitere Werke von Jasmin Armbruster:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.