Produktbild
Joseph P. (Hrsg.) Forgas

The Social Self

Cognitive, Interpersonal and Intergroup Perspectives

Buch

What is the nature of the 'self', how do everyday experiences shape it, and how does it influence our thinking, judgements and behaviors? Such questions constitute enduring puzzles in psychology, and are also of critical practical importance for applied domains such as clinical, counseling, educational and organizational psychology. In this book a select group of eminent international researchers survey the most recent advances in research of the self. In particular, they discuss the influence of cognitive and intra-psychic processes (Part 1), interpersonal and relational variables (Part 2), and inter-group phenomena on the self (Part 3).

CHF 169.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Williams, Kipling D. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-84169-062-9
  • EAN: 9781841690629
  • Produktnummer: 23379288
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 424 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 680 g
  • Abbildungen: 47 Illustrations, color
  • Gewicht: 680
  • Sonstiges: Undergraduate

70 weitere Werke von Joseph P. (Hrsg.) Forgas:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.