Produktbild
Mark D. (Hrsg.) Alicke

The Self in Social Judgment

Buch

The volume begins with a historical overview of the self in social judgment and outlines the major issues. Subsequent chapters, all written by leading experts in their respective areas, identify and elaborate four major themes regarding the self in social judgment: - the role of the self as an information source for evaluating others, or what has been called 'social projection'- the assumption of personal superiority as reflected in the pervasive tendency for people to view their characteristics more favorably than those of others- the role of the self as a comparison standard from or toward which other people's behaviors and attributes are a… Mehr

CHF 116.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Dunning, David A. (Hrsg.) / Krueger, Joachim (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-84169-418-4
  • EAN: 9781841694184
  • Produktnummer: 23145695
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 304 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 720 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 720

3 weitere Werke von Mark D. (Hrsg.) Alicke:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.