The Science and Art of Branding
Offers an overview of thinking about the development of brand strategy. This book approaches successful brand strategy from both the producer and consumer perspectives. It makes clear distinctions among the producer's intentions, external brand realities, and consumer's brand perceptions, and explains how to fit them to build successful brands.
CHF 79.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Moriarty, Sandra E.
- ISBN: 978-0-7656-1791-0
- EAN: 9780765617910
- Produktnummer: 20228143
- Verlag: Taylor & Francis Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 558 S.
- Masse: H25.2 cm x B17.7 cm x D3.1 cm 1'138 g
- Abbildungen: tables, figures, references, index
- Gewicht: 1138
- Sonstiges: Professional & Vocational
2 weitere Werke von Giep Franzen:
Bewertungen
Anmelden