The SAGE Handbook of Social Media Marketing
Social media marketing has become indispensable for marketers who utilize social media to achieve marketing objectives ranging from customer care to advertising to commerce. This Handbook explores the foundations and methodologies in analysing the important aspects of social media for organisations and consumers. It investigates critical areas concerning communities, culture, communication and content, and considers social media sales. This Handbook brings together the critical factors in social media marketing as the essential reference set for researchers in this area of continued growth. It is essential reading for postgraduate students, r…
Mehr
CHF 143.20
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
V215:
Noch nicht erschienen, Juni 2022
Produktdetails
Weitere Autoren: Tuten, Tracy L. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-5297-8843-3
- EAN: 9781529788433
- Produktnummer: 38213816
- Verlag: SAGE Publications
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2022
- Seitenangabe: 544 S.
- Plattform: EPUB
- Auflage: 1. Auflage
11 weitere Werke von Annmarie (Hrsg.) Hanlon:
Bewertungen
Anmelden