The SAGE Handbook of Qualitative Business and Management Research Methods
Methods and Challenges
The SAGE Handbook of Qualitative Business and Management Research Methods provides a state-of-the art overview of qualitative research methods in the business and management field. Chapters offer a comprehensive overview of contemporary uses of methods in business & management disciplines, and the challenges that emerge in looking ahead to the future.
CHF 205.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Cunliffe, Ann L. (Hrsg.) / Grandy, Gina (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-5264-2927-8
- EAN: 9781526429278
- Produktnummer: 24161277
- Verlag: SAGE Publications Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 542 S.
- Masse: H18.3 cm x B25.4 cm x D3.5 cm 1'104 g
- Gewicht: 1104
- Sonstiges: Professional & Vocational
12 weitere Werke von Cathy (Hrsg.) Cassell:
Bewertungen
Anmelden