The SAGE Handbook of Digital & Social Media Marketing
Digital and social media marketing have been defining and transformative topics in marketing research and practice in the early 21st century. These two Handbooks provide a digital and social media marketing journey that flows from methods and methodologies. Each volume investigates the overarching factors within these domains in a logical order, captured in one place for those seeking to research and learn more about these areas.This two-volume set is the first dedicated scholarly collection to consolidate the research, theorising, industry practices and future implications. It brings together the critical factors in digital and social media…
Mehr
CHF 286.35
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
V215:
Noch nicht erschienen, Juni 2022
Produktdetails
Weitere Autoren: Tuten, Tracy L. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-5297-8632-3
- EAN: 9781529786323
- Produktnummer: 38213828
- Verlag: SAGE Publications
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2022
- Seitenangabe: 1128 S.
- Plattform: EPUB
- Auflage: 1. Auflage
11 weitere Werke von Annmarie (Hrsg.) Hanlon:
Bewertungen
Anmelden