The SAGE Handbook of Digital Marketing
Digital marketing changes the dynamics of traditional routes to market, augments conversations and facilitates the measurement of activities by organisations and consumers alike. This Handbook strives to advance the study and understanding of this domain and provides a digital marketing journey that flows from methods and methodologies. It moves from the fundamentals to the different aspects of digital marketing strategy, tactics, metrics and management, and ethics. This Handbook brings together the critical factors in digital marketing as the essential reference set for researchers in this area of continued growth. It is essential reading fo…
Mehr
CHF 143.20
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
V215:
Noch nicht erschienen, Juni 2022
Produktdetails
Weitere Autoren: Tuten, Tracy L. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-5297-8646-0
- EAN: 9781529786460
- Produktnummer: 38213817
- Verlag: SAGE Publications
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2022
- Seitenangabe: 584 S.
- Plattform: EPUB
- Auflage: 1. Auflage
11 weitere Werke von Annmarie (Hrsg.) Hanlon:
Bewertungen
Anmelden