Produktbild
Dorothea (Hrsg.) Lüddeckens

The Routledge Handbook of Religion, Medicine, and Health

Ebook (PDF Format)

The relationships between religion, spirituality, health, biomedical institutions, complementary, and alternative healing systems are widely discussed today. While many of these debates revolve around the biomedical legitimacy of religious modes of healing, the market for them continues to grow. The Routledge Handbook of Religion, Medicine, and Health is an outstanding reference source to the key topics, problems, and debates in this exciting subject and is the first collection of its kind. Comprising over thirty-five chapters by a team of international contributors, the Handbook is divided into five parts:Healing practices with religious roo… Mehr

CHF 57.40

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Hetmanczyk, Philipp (Hrsg.) / Klassen, Pamela E. (Hrsg.) / Stein, Justin B. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-00-046430-6
  • EAN: 9781000464306
  • Produktnummer: 36580524
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 562 S.
  • Plattform: PDF
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 5 schwarz-weiße Abbildungen, 4 schwarz-weiße Fotos, 1 schwarz-weiße Zeichnungen

Über den Autor


Dorothea Lüddeckens is Professor for the Study of Religions with a social scientific orientation at the University of Zurich, Switzerland.Philipp Hetmanczyk is a teaching and research staff member of the Department for the Study of Religions at the University of Zurich, Switzerland.Pamela E. Klassen is Professor in the Department for the Study of Religion at the University of Toronto, Canada.Justin B. Stein is Instructor in the Department of Asian Studies, Kwantlen Polytechnic University, British Columbia, Canada.

5 weitere Werke von Dorothea (Hrsg.) Lüddeckens:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.