The Routledge Companion to Consumer Behavior
This collection promises to be a contemporary classic. With contributions from leading scholars, including Russell Belk, Kevin Keller, and Sidney Levy, this volume sets the standard as the most comprehensive, cutting edge resource on the subject of consumer behavior.
CHF 239.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Lowrey, Tina M. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-138-69516-0
- EAN: 9781138695160
- Produktnummer: 23247208
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 564 S.
- Masse: H24.6 cm x B17.4 cm 1'111 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 1111
Über den Autor
Michael R. Solomon is Professor of Marketing at Saint Joseph's University, USA. Tina M. Lowrey is Professor of Marketing at HEC Paris, France.
3 weitere Werke von Michael R. (Hrsg.) Solomon:
Bewertungen
Anmelden