Produktbild
Fritz Heider

The Psychology of Interpersonal Relations

Buch

2015 Reprint of 1958 Edition. Full facsimile of the original edition. Not reproduced with Optical Recognition Software. The Psychology of Interpersonal Relations pioneered the modern field of social cognition. A giant of social psychology, Heider had few students, but his book on social perception had many readers, and its impact continues into the 21st Century, having been cited over 13,000 times. In The Psychology of Interpersonal Relations, Heider argued that social perception follows many of the same rules of physical object perception, and that the organization found in object perception is also found in social perception. Because bi… Mehr

CHF 34.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-61427-795-8
  • EAN: 9781614277958
  • Produktnummer: 17749198
  • Verlag: Martino Fine Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 334 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.9 cm 570 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 570

3 weitere Werke von Fritz Heider:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.