The Psychology of Group Perception
Focusing on the issue of how social groups are perceived & thought about, this text considers three issues: are groups seen as diverse or homogenous, as real & stable or transitory, & does group membership derive from some essential quality of the members or is it based on social construction?
CHF 70.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Judd, Charles M. (Hrsg.) / Corneille, Olivier (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-415-65115-8
- EAN: 9780415651158
- Produktnummer: 23421526
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 506 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D2.8 cm 940 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 940
4 weitere Werke von Vincent (Hrsg.) Yzerbyt:
Bewertungen
Anmelden