Produktbild
David (Hrsg.) Hopkins

The Practice and Theory of School Improvement

International Handbook of Educational Change

Buch

ANDY HARGREAVES Department of Teacher Education, Curriculum and Instruction Lynch School of Education, Boston College, MA, U.S.A. ANN LIEBERMAN Carnegie Foundation for the Advancement of Teaching, Stanford, CA, U.S.A. MICHAEL FULLAN Ontario Institute for Studies in Education, University of Toronto, Canada DAVID HOPKINS Department for Education and Skills, London, U.K. This set of four volumes on Educational Change brings together evidence and insights on educational change issues from leading writers and researchers in the field from across the world. Many of these writers, whose chapters have been specially written for these books, have been… Mehr

CHF 100.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4020-3290-5
  • EAN: 9781402032905
  • Produktnummer: 1871707
  • Verlag: Springer Netherlands
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 328 S.
  • Masse: H23.3 cm x B15.5 cm x D1.7 cm 495 g
  • Auflage: 2005
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 495

29 weitere Werke von David (Hrsg.) Hopkins:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.