Produktbild
Martin Newman

The Power of Customer Experience

How to Use Customer-centricity to Drive Sales and Profitability

Ebook (EPUB Format)

Having a customer-centric business model has evolved from being a nice-to-have to a must-have for any organization. A focus on products and services alone is no longer enough to outstrip the competition. In the current digital ecosystem, consumers can instantly compare products, prices and services with the touch of a button from the comfort of their home. Therefore, every organization must now focus on their overall customer experience to achieve the tricky but imperative balance between efficiency and personalization. In The Power of Customer Experience, Martin Newman presents clear data that proves the direct link between customer-centrici… Mehr

CHF 24.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-78966-788-2
  • EAN: 9781789667882
  • Produktnummer: 36205352
  • Verlag: Kogan Page
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 264 S.
  • Plattform: EPUB
  • Auflage: 1. Auflage

Über den Autor


Martin Newman

11 weitere Werke von Martin Newman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.