Robert W. Mcchesney
The Political Economy of Media: Enduring Issues, Emerging Dilemmas
Buch
One of the foremost media critics provides a comprehensive analysis of the economic and political powers that are being mobilized to consolidate private control of media with increasing profit--all at the expense of democracy.
CHF 40.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-58367-161-0
- EAN: 9781583671610
- Produktnummer: 39074311
- Verlag: Monthly Review Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 589 S.
- Masse: H22.8 cm x B15.3 cm x D3.8 cm 785 g
- Gewicht: 785
Über den Autor
Robert W. McChesney is the Gutgsell Endowed Professor in the Department of Communication at the University of Illinois at Urbana-Champaign. He is the author of The Political Economy of Media, Communication Revolution, The Problem of the Media, and Rich Media, Poor Democracy.
32 weitere Werke von Robert W. Mcchesney:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.