Produktbild
Sajid (Hrsg.) S. M.

The Palgrave Handbook of Global Social Work Education

Buch

This handbook addresses the issues and challenges of the delivery of social work education in the contemporary world. It provides an authoritative overview of the key debates, switching the lens away from a Western-centric focus to engage with a much broader audience in countries that are in the process of modernization and professionalization, alongside those where social work education is more developed. Chapters tackle major challenges with respect to curriculum, teaching, practice, and training in light of globalization, providing a thorough examination of the practice of social work in diverse contexts. This handbook presents a contribut… Mehr

CHF 237.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Sakaguchi, Haruhiko (Hrsg.) / Sheng-Li, Cheng (Hrsg.) / Baikady, Rajendra (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-030-39968-9
  • EAN: 9783030399689
  • Produktnummer: 37872051
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 1084 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D5.7 cm 1'603 g
  • Auflage: 1st ed. 2020
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 1603

Über den Autor


Sajid S.M. is Professor in the Department of Social Work and former Pro-Vice Chancellor of Jamia Millia Islamia, India.Rajendra Baikady is Golda Meir Post-Doctoral Fellow at the Paul Baerwald School of Social Work and Social Welfare, Hebrew University of Jerusalem, Israel, and Senior Research Associate at University of Johannesburg, South Africa.Cheng Sheng-Li is Professor in the Department of Social Work in the School of Philosophy and Social Development at Shandong University, China.Haruhiko Sakaguchi is Professor in the Department of Social Welfare at Ryukoku University, Japan.

5 weitere Werke von Sajid (Hrsg.) S. M.:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.