Produktbild
John (Hrsg.) Richardson

The Oxford Handbook of New Audiovisual Aesthetics

Buch

This handbook provides powerful ways to understand changes in the current media landscape. Media forms and genres are proliferating as never before, from movies, computer games and iPods to video games and wireless phones.

CHF 65.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Gorbman, Claudia (Hrsg.) / Vernallis, Carol (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-19-024459-0
  • EAN: 9780190244590
  • Produktnummer: 22185769
  • Verlag: OXFORD UNIV PR
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 752 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.8 cm x D4.3 cm 1'202 g
  • Gewicht: 1202

Über den Autor


John Richardson is Professor of Musicology at the University of Turku, Finland, and author of An Eye for Music: Popular Music and the Audiovisual Surreal (2011) and Singing Archeology: Philip Glass's Akhnaten (1999).; Claudia Gorbman is Professor of Film Studies at the University of Washington - Tacoma, author of Unheard Melodies: Narrative Film Music (1987), and the translator of five books including four by Michel Chion.; Carol Vernallis teaches in Film and Media studies at Stanford University and is author of Experiencing Music Video: Aesthetics and Cultural Context (2004) and Unruly Media: YouTube, Music Video, and the New Digital Cinema (2013).

28 weitere Werke von John (Hrsg.) Richardson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.