Produktbild
Pierre-Yves (Hrsg.) Donzé

The Oxford Handbook of Luxury Business

Buch

This innovative volume brings together contributions from leading experts in the study of luxury to present the full range of perspectives on luxury business, from a variety of social science approaches. Topics include conceptual foundations and the evolution of the luxury industry; the production of luxury goods; luxury branding and marketing; distributing luxury; globalization and markets; and issues of morality, inequality, and environmentalsustainability.

CHF 160.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Pouillard, Véronique (Hrsg.) / Roberts, Joanne (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-19-093222-0
  • EAN: 9780190932220
  • Produktnummer: 37371234
  • Verlag: Oxford Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2022
  • Seitenangabe: 672 S.
  • Masse: H25.8 cm x B18.6 cm x D4.0 cm 1'230 g
  • Gewicht: 1230

Über den Autor


Pierre-Yves Donzé is Professor of Business History at Osaka University, Japan, and a visiting professor at the University of Fribourg, Switzerland.Véronique Pouillard is Professor of International History at the Institute for Archeology, Conservation, and History at the University of Oslo, Norway.Joanne Roberts is Professor in Arts and Cultural Management and Director of the Winchester Luxury Research Group at the Winchester School of Art, University of Southampton, UK.

14 weitere Werke von Pierre-Yves (Hrsg.) Donzé:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.