Produktbild
Christina (Hrsg.) Shalley

The Oxford Handbook of Creativity, Innovation, and Entrepreneurship

Buch

A great deal of research has been conducted on creativity, innovation, and entrepreneurship. Although highly interrelated, these three areas have developed largely independently of one another.

CHF 108.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hitt, Michael A. (Hrsg.) / Zhou, Jing (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-19-061060-9
  • EAN: 9780190610609
  • Produktnummer: 22154874
  • Verlag: OXFORD UNIV PR
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 562 S.
  • Masse: H25.4 cm x B17.4 cm x D3.5 cm 988 g
  • Gewicht: 988

Über den Autor


Christina E. Shalley is the Thomas R. Williams-Wells Fargo Professor of Organizational Behavior at the Scheller College of Business at Georgia Institute of Technology.Michael A. Hitt is a University Distinguished Professor at Texas A&M University, where he holds the Joe B. Foster Chair in Business Leadership.Jing Zhou is the Houston Endowment Professor of Management and Director for Asian Management Research and Education at the Jesse H. Jones Graduate School of Business at Rice University.

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.