Produktbild
Seth (Hrsg.) Giddings

The New Media and Technocultures Reader

Buch

Presents key texts which encapsulate and/or challenge and extend, the issues, debates and theoretical positions that do the most work in mapping and critically addressing the cultural implications of new media. This title contextualises the various disciplinary stances, offering students an interdisciplinary resource.

CHF 199.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Lister, Martin (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-46913-5
  • EAN: 9780415469135
  • Produktnummer: 23139711
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 528 S.
  • Masse: 1'066 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 1066

Über den Autor


Seth Giddings and Martin Lister are members of the Department of Culture, Media and Drama, in the Faculty of Creative Arts at the University of the West of England, Bristol.

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.