The New Marketing
How to Win in the Digital Age
The New Marketing, with contributions spanning CMO trailblazers to martech disruptors, behavioral economics luminaries at Yale to leading marketing thinkers at Kellogg and Wharton, is the GPS for navigating in a digital world and moves the craft of marketing through the forces of marketing transformation.
CHF 47.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V301:
Libri-Titel folgt in ca. 2 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Burgess, Mark
- ISBN: 978-1-5264-9010-0
- EAN: 9781526490100
- Produktnummer: 33664708
- Verlag: Sage Publications Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2020
- Seitenangabe: 288 S.
- Masse: H23.9 cm x B16.9 cm x D1.8 cm 502 g
- Gewicht: 502
6 weitere Werke von Cheryl Burgess:
Bewertungen
Anmelden