Michael R. Solomon
The New Chameleons: How to Connect with Consumers Who Defy Categorization
Buch
Reach the modern consumer who defies categorization and who expects brands to map to their unique habits, preferences and expectations.
CHF 80.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V211:
Noch nicht erschienen, Februar 2021
Produktdetails
- ISBN: 978-1-398-60006-5
- EAN: 9781398600065
- Produktnummer: 34018844
- Verlag: Kogan Page
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2021
- Seitenangabe: 288 S.
Über den Autor
Michael R. Solomon is professor of marketing in the Haub School of Business at Saint Joseph's University and he resides in Philadelphia, Pennsylvania. He advises global clients in leading industries on marketing strategies to make them more consumer-centric. He is the author of several leading textbooks on marketing, consumer behavior, advertising and social media.
47 weitere Werke von Michael R. Solomon:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.