James Webster
The Mass Audience
Rediscovering the Dominant Model
Buch
In the early 20th century, the audience was seen as a mass of people mostly unknown to one another that was unified through exposure to media. This concept, whilst generally accepted, has been questioned by scholars. This book looks into the meaning of audience.
CHF 60.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Phalen, Patricia F.
- ISBN: 978-0-8058-2304-2
- EAN: 9780805823042
- Produktnummer: 23371437
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1996
- Seitenangabe: 174 S.
- Masse: H28.0 cm x B21.0 cm 480 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 480
35 weitere Werke von James Webster:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.