Produktbild
Mike (Hrsg.) Molesworth

The Marketisation of Higher Education and the Student as Consumer

Buch

Brings together internationally comparative academic perspectives, critical accounts and empirical research to fully explore the issues and experiences of education as a commodity. This title offers insight into the effects of government policy on the structure and operation of universities.

CHF 56.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Scullion, Richard (Hrsg.) / Nixon, Elizabeth (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-58447-0
  • EAN: 9780415584470
  • Produktnummer: 20652531
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 250 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 490 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 490

Über den Autor


Mike Molesworth is Senior Lecturer in Online Marketing and Consumer Behaviour at the Media School, Bournemouth University, UK.Richard Scullion is Senior Lecturer in Marketing Communications and Political Communications at the Media School, Bournemouth University, UK. Elizabeth Nixon is Lecturer in Marketing Communications at the Media School, Bournemouth University, UK.

10 weitere Werke von Mike (Hrsg.) Molesworth:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.