The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism
The post-9/11 era and the overall impact of international terrorism have generated much debate regarding the role of military apparatus in modern society. This book assesses the inherent meaning of the militarization from a critical, interdisciplinary perspective.
CHF 190.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Kassimeris, Christos (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-415-88513-3
- EAN: 9780415885133
- Produktnummer: 23314342
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2011
- Seitenangabe: 290 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 700 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 700
Über den Autor
Christos Kassimeris is Chairman of the Department of Social and Behavioural Sciences at the European University Cyprus.Kostas Gouliamos is Professor and elected Vice-Rector for Research & External Relations of the European University Cyprus.
6 weitere Werke von Kostas (Hrsg.) Gouliamos:
Bewertungen
Anmelden