Produktbild
Kostas (Hrsg.) Gouliamos

The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism

Buch

The post-9/11 era and the overall impact of international terrorism have generated much debate regarding the role of military apparatus in modern society. This book assesses the inherent meaning of the militarization from a critical, interdisciplinary perspective.

CHF 190.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Kassimeris, Christos (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-88513-3
  • EAN: 9780415885133
  • Produktnummer: 23314342
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 290 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 700 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 700

Über den Autor


Christos Kassimeris is Chairman of the Department of Social and Behavioural Sciences at the European University Cyprus.Kostas Gouliamos is Professor and elected Vice-Rector for Research & External Relations of the European University Cyprus.

6 weitere Werke von Kostas (Hrsg.) Gouliamos:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.