Robert E Stevens
The Marketing Research Guide
Buch
The Marketing Research Guide is the latest edition of Haworth's marketing research classic that now includes Internet sources of data, online surveys, and an added advanced statistical analysis chapter. Practitioners will find step-by-step instructions that will lead them through the complete marketing research process.
CHF 146.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Loudon, David L / Ruddick, Morris E / Wrenn, Bruce / Sherwood, Philip K
- ISBN: 978-0-7890-2416-9
- EAN: 9780789024169
- Produktnummer: 23363293
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2005
- Seitenangabe: 446 S.
- Masse: 816 g
- Auflage: 2. A.
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 816
52 weitere Werke von Robert E Stevens:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.