Produktbild
Robert E Stevens

The Marketing Research Guide

Buch

The Marketing Research Guide is the latest edition of Haworth's marketing research classic that now includes Internet sources of data, online surveys, and an added advanced statistical analysis chapter. Practitioners will find step-by-step instructions that will lead them through the complete marketing research process.

CHF 146.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Loudon, David L / Ruddick, Morris E / Wrenn, Bruce / Sherwood, Philip K
  • ISBN: 978-0-7890-2416-9
  • EAN: 9780789024169
  • Produktnummer: 23363293
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 446 S.
  • Masse: 816 g
  • Auflage: 2. A.
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 816

52 weitere Werke von Robert E Stevens:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.