Produktbild
John O'Shaughnessy

The Marketing Power of Emotion

Buch

Emotion is one of the defining forces in our lives. It lies at the very heart of many of our most important experiences and memories. Not surprisingly, the worlds of business and marketing have long drawn on the power of emotion to influence consumer impulses and brand loyalty. Yet beyond theobvious emotions evoked by an inspirational Nike ad or an affecting Hallmark commercial lies an emotional universe that is less conspicuous, even transparent, yet no less influential. In this definitive work, two marketing experts provide a highly original, entertaining and anecdote-rich account ofthe marketing power of emotion. The primordial force behin… Mehr

CHF 44.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: O'Shaughnessy, Nicholas Jackson
  • ISBN: 978-0-19-515056-8
  • EAN: 9780195150568
  • Produktnummer: 22666404
  • Verlag: Oxford University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2003
  • Seitenangabe: 282 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.1 cm x D2.2 cm 568 g
  • Abbildungen: 9 halftones and 4 figures
  • Gewicht: 568

27 weitere Werke von John O'Shaughnessy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.