Produktbild
Alessandro (Hrsg.) Sinatra

The Management of Corporate Acquisitions

International Perspectives

Buch

Finally! A comprehensive volume on the management of corporate acquisitions that summarizes contemporary research, and that moves what we know about acquisition management a step further. The book encompasses innovative works from several countries, related to a variety of issues; managerial motives, the role of acquisitions in competitive strategy, as well as organizational and political processes. Unlike several other works on acquisitions, this book emphasizes the most critical issue faced by managers today; how to manage successfully already acquired companies and operations. Both researchers, managers and students of strategy and… Mehr

CHF 225.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Singh, Harbir (Hrsg.) / von Krogh, Georg (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-333-58010-3
  • EAN: 9780333580103
  • Produktnummer: 19594439
  • Verlag: Palgrave Macmillan
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1994
  • Seitenangabe: 529 S.
  • Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D0.0 cm 847 g
  • Abbildungen: XIX, 529 p.; XIX, 529 p.
  • Gewicht: 847
  • Sonstiges: Undergraduate

Über den Autor


Jay B Barney; Roland Calori; Ernst Csiszar; Roland Deiser; Paola Dubin; Alison Farquhar; Philippe Haspeslagh; Michael Hitt; Robert Hoskisson; Duane Ireland; David Jemison; David Kenneth; Rita Kosni; Wilfried Kruger; Peter Lorange; Michael Lubatkin; Ali Malekzadeh; Gunter Muller-Stewens; Afsareh Nahavandi; Nancy Napier; David Schweiger; James K. Seward; Mark Shanley; Thomas Turk; Salvio Vicari; James P. Walshi

3 weitere Werke von Alessandro (Hrsg.) Sinatra:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.