Produktbild
Steve Rivkin

The Making of a Name: The Inside Story of the Brands We Buy

Buch

In this insightful look at brand names, the authors explain how they differ from other names and how they can spell the difference between bankruptcy and marketplace triumph.

CHF 50.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Sutherland, Fraser / Trout, Jack (Solist)
  • ISBN: 978-0-19-516872-3
  • EAN: 9780195168723
  • Produktnummer: 22403192
  • Verlag: OXFORD UNIV PR
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 288 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.8 cm x D2.5 cm 508 g
  • Gewicht: 508

Über den Autor


Steve Rivkin, the proprietor of the highly successful U.S. naming consultancy Rivkin & Associates, is the co-author of many books on branding, among them IdeaWise, The New Positioning, and Differentiate or Die, which have sold in the hundreds of thousands. A Canadian, Fraser Sutherland is the author of 11 books. As an editor he's been involved in major dictionary projects spread across threecountries.

12 weitere Werke von Steve Rivkin:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.