Produktbild
John (Hrsg.) Storey

The Making of English Popular Culture

Buch

CHF 165.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-138-85490-1
  • EAN: 9781138854901
  • Produktnummer: 23388932
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 248 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 476 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 476

Über den Autor


John Storey is Emeritus Professor of Cultural Studies at the Centre for Research in Media and Cultural Studies, University of Sunderland, UK. He has published extensively in the field of cultural studies, including ten books, the most recent being the seventh edition of Cultural Theory and Popular Culture: An Introduction (2015). His work has been translated into Arabic, Chinese, Dutch, German, Greek, Indonesian, Japanese, Korean, Persian, Polish, Portuguese (Brazil and Portugal), Russian, Serbian, Slovenian, Spanish, Swedish, Turkish and Ukrainian.?He is also on editorial/advisory boards in Australia, Canada, China, Germany, Lithuania, the Netherlands, Spain, the UK and the USA, and has been a Visiting Professor at the Technical University of Dresden, the University of Henan, the University of Vienna and the University of Wuhan.

30 weitere Werke von John (Hrsg.) Storey:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.