Produktbild
William E. Lee

The Law of Public Communication

Buch

The twelfth edition of this classic textbook provides an overview of communication and media law including the most current legal developments. It explains laws affecting the daily work of writers, broadcasters, PR practitioners, photographers, bloggers, and other public communicators.

CHF 196.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Stewart, Daxton R. / Peters, Jonathan
  • ISBN: 978-1-03-220695-0
  • EAN: 9781032206950
  • Produktnummer: 38465961
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2022
  • Seitenangabe: 588 S.
  • Masse: H25.4 cm x B17.8 cm 1'274 g
  • Auflage: 12. A.
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 1274

Über den Autor


William E. Lee is Professor Emeritus of Journalism at the Grady College of Journalism and Mass Communication, University of Georgia.Daxton R. Stewart is an attorney and Professor of Journalism in the Bob Schieffer College of Communication at Texas Christian University. Jonathan Peters is an attorney and a media law professor at the University of Georgia, with faculty appointments in the Grady College of Journalism and Mass Communication and the School of Law.

22 weitere Werke von William E. Lee:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.