William E. Lee
The Law of Public Communication
Buch
The twelfth edition of this classic textbook provides an overview of communication and media law including the most current legal developments. It explains laws affecting the daily work of writers, broadcasters, PR practitioners, photographers, bloggers, and other public communicators.
CHF 196.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Stewart, Daxton R. / Peters, Jonathan
- ISBN: 978-1-03-220695-0
- EAN: 9781032206950
- Produktnummer: 38465961
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2022
- Seitenangabe: 588 S.
- Masse: H25.4 cm x B17.8 cm 1'274 g
- Auflage: 12. A.
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 1274
Über den Autor
William E. Lee is Professor Emeritus of Journalism at the Grady College of Journalism and Mass Communication, University of Georgia.Daxton R. Stewart is an attorney and Professor of Journalism in the Bob Schieffer College of Communication at Texas Christian University. Jonathan Peters is an attorney and a media law professor at the University of Georgia, with faculty appointments in the Grady College of Journalism and Mass Communication and the School of Law.
22 weitere Werke von William E. Lee:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.