Produktbild
E. Carayannis

The Knowledge of Culture and the Culture of Knowledge: Implications for Theory, Policy and Practice

Buch

The Knowledge of Culture and the Culture of Knowledge explores the construct of information and information culture and its relationship to the prevailing culture. The author provides an analysis of the relationship of media to the core constructs in the book by explaining why they have been put together to form one single idea.

CHF 126.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Pirzadeh, A.
  • ISBN: 978-1-349-52133-3
  • EAN: 9781349521333
  • Produktnummer: 24089034
  • Verlag: Palgrave
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 221 S.
  • Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D1.2 cm 272 g
  • Auflage: 2014
  • Gewicht: 272

Über den Autor


Author Elias G. Carayannis: Elias G. Carayannis is Full Professor of Science, Technology, Innovation and Entrepreneurship; co-Founder and co-Director of the Global and Entrepreneurial Finance Research Institute (GEFRI); and Director of Research on Science, Technology, Innovation and Entrepreneurship, European Union Research Center (EURC) at the School of Business of the George Washington University in Washington, DC, USA. He can be reached at caraye@gwu.edu.

11 weitere Werke von E. Carayannis:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.